poniedziałek, 17 kwietnia 2017

BOOK TOUR "I obiecuję ci miłość..." Marta W. Staniszewska




Izabella jest wartościową kobietą, a jej mąż nie docenia tego co ma. Jednak ona wciąż przy nim trwa, tak jak obiecała w przysiędze małżeńskiej. W jej życiu ponownie pojawia się Wincent, przyjaciel z przeszłości, z którym łączyło ją coś więcej. Pomaga jej wydostać się z piekła jakie przechodzi żyjąc z mężem. Pomaga jej także uwierzyć w siebie oraz w to jak ciepłą i wartościową osobą jest ona sama.

To moja pierwsza książka Pani Marty. Trafiłam na nią przy okazji udziału w Book Tour zorganizowanego na blogu "Literacki świat Cyrysi". Przyznam szczerze, że ciężko było mi przebrnąć przez początkowe strony. Jednak im dalej, tym bardziej mnie wciągało, ponieważ zaczęłam utożsamiać się z główną bohaterką. Gdy skończyłam czytać byłam rozczarowana, że to już koniec, bo chciałam więcej i więcej. Bardzo chciałabym przeczytać kontynuację te historii.

Polecam tą pozycję każdemu kto lubi lekkie romantyczne historie z nutką erotyzmu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz